Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

BLUES RUMBLE

LUES RUMBLE Blues Rumble is een feest van herkenning: van tijidloze klassiekers tot dampende bluesnummers die door de jaren heen hun sporen hebben verdiend. Met Ed van der Ree als lokale bluesheld staat er bovendien een echte gitaar- virtuoos op het podium. Deze band heeft zich ruimschoots bewezen in het Zuid-Hollandse muziekcircuit en weet precies…

LOS RANCHEROS

  LOS RANCHEROS (wie kent ze niet in Vlaardingen) spelen een mix van Texas Country en Rock&roll met een zeer hoog Party Fun gehalte.

FOLKSESSIE

Iedere 2e en 4e donderdag van de maand is er een Folksessie in de Hommel. Wilt u meespelen, zingen of alleen maar luisteren? Het kan allemaal u bent van harte welkom.  

MANON & AREND

Zangeres Manon en gitarist Arend spelen samen intieme, kleine nummers die puur en kwetsbaar zijn. Zij nemen ons mee op hun muzikale reis

CONNECT

    Connect is een coverband die helemaal klaar is voor een optreden. De band bestaat uit 3 generaties en spelen covers vanaf de jaren 60 tot aan heden. 

BLUES JAMSESSIE

Elke 1e zondag van de maand is er een Blues Jamsessie in de Hommel. Uiteraard en zoals altijd is hierbij iedereen van harte welkom zowel de muzikant als de luisteraar

FOLKSESSIE

Elke 2e en 4e donderdag van de maand is er een Folksessie in de Hommel. Iedereen is hierbij van harte welkom zowel de muzikant als de luisteraar

LEO’S AFTERPARTY

Zoals elk jaar ie er na de zomerterras zaterdagen een afterparty in de Hommel met onze nachtburgemeester Leo Ijdo. Dit blijven we natuurlijk doen ook al is het in de één na laatste maand van de Hommel. Dus kom die zomerterras avond nog even verlengen samen met Leo Ijdo

LEO’S AFTERPARTY

  Zoals elk jaar ie er na de zomerterras zaterdagen een afterparty in de Hommel met onze nachtburgemeester Leo Ijdo. Dit blijven we natuurlijk doen ook al is alweer de 2e zomerterras zaterdag  in de één na laatste maand van de Hommel. Dus kom ook deze zomerterras avond nog even verlengen samen met Leo Ijdo