FOLKSESSIE
Iedere 2e en 4e donderdag van de maand is er een Folksessie in de Hommel. Wilt u meespelen, zingen of alleen maar luisteren? Het kan allemaal u bent van harte welkom.
MANON & AREND
Zangeres Manon en gitarist Arend spelen samen intieme, kleine nummers die puur en kwetsbaar zijn. Zij nemen ons mee op hun muzikale reis
CONNECT
Connect is een coverband die helemaal klaar is voor een optreden. De band bestaat uit 3 generaties en spelen covers vanaf de jaren 60 tot aan heden.
BLUES JAMSESSIE
Elke 1e zondag van de maand is er een Blues Jamsessie in de Hommel. Uiteraard en zoals altijd is hierbij iedereen van harte welkom zowel de muzikant als de luisteraar
FOLKSESSIE
Elke 2e en 4e donderdag van de maand is er een Folksessie in de Hommel. Iedereen is hierbij van harte welkom zowel de muzikant als de luisteraar
LEO’S AFTERPARTY
Zoals elk jaar ie er na de zomerterras zaterdagen een afterparty in de Hommel met onze nachtburgemeester Leo Ijdo. Dit blijven we natuurlijk doen ook al is het in de één na laatste maand van de Hommel. Dus kom die zomerterras avond nog even verlengen samen met Leo Ijdo
LEO’S AFTERPARTY
Zoals elk jaar ie er na de zomerterras zaterdagen een afterparty in de Hommel met onze nachtburgemeester Leo Ijdo. Dit blijven we natuurlijk doen ook al is alweer de 2e zomerterras zaterdag in de één na laatste maand van de Hommel. Dus kom ook deze zomerterras avond nog even verlengen samen met Leo Ijdo
FOLKSESSIE
Elke 2e en 4e donderdag van de maand is er een Folksessie in de Hommel. Iedereen is hierbij natuurlijk van harte welkom zowel de muzikant als de luisteraar
GESLOTEN
Vrijdag 28-08-26 zijn we gesloten omdat Ben en zijn muzikale jeugdvrienden van JACK IN THE BOX elkaar weer gevonden hebben. Ooit zijn ze in 1989 begonnen met de band en hebben met veel succes gespeeld. En zoals dat vaak gebeurd zijn ze een aantal keren gestopt en weer begonnen. Hebben er een aantal in andere bands…
De allerlaatste AFTERPARTY met LEO IJDO na het Zomerterras
De 3e en (aller)laatste Zomerterras Afterparty met LEO IJDO in de Hommel. Het is niet alleen de laatste Zomerterras zaterdag van dit jaar maar ook van Muziekcafé de Hommel. Dus kom m nog één keer vieren met onze LEO in de Hommel.